Dagens köp!

Idag blev det minsann lite shopping till.. även om jag itne har råd.. haha!

Blev så sugen på att haka på metallic-trenden som är så inne i år! Guld och silver är ju så fint!

Jag har fått för mig att jag ser så blek ut i silver.. så jag kör på guld istället!

Vi har en spelning på Hipp-nattklubb i Malmö i helgen, så får hoppas att dom hinner hit från England innan dess!

image806

Tyckte dom såg så fina ut! Vann dom på Ebay för 30kr!

Tänkte kanske ha en svart skjortklänning till, med ett guld skärp i midjan! Sen ett par guldiga runda armband runt handleden och ett super lockat hår!

image804

//L

Kommentarer
Postat av: anna panna

Du kommer va sååå fin gumman. puss A

2007-05-22 @ 14:10:23



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0