Dagens Outfit!

Jag blev precis väckt av min pojkvän som sa att det var jätte varmt och soligt ute! Va skönt!
Ja, jag vaknade precis.. haha! Ja, jag vet, klockan är 13.. ^^ Men jag la mig inte förrän efter 4 imorse efter spelningen så jag får faktiskt ha det som ursäkt :)

Ringde till K och frågade om hon hade lust för en frukost i stan och det hade hon som tur var! :)

så nu blir det solig frukost på nån uteservering! Mums!

Detta blev outfiten idag:

image591

Jag fick mina blåa cityshorts på posten igår från Ebay! dom passade perfekt! :D
Röda lack ballerina skor - Ebay
röd kofta med nyckelpigge-knappar :) (Vero Moda och egen idé ^^)
Blått linne från HM
Röd korg väska - Ebay (men kommer från Topshop)
Och så klar solisar! (från HM)


//L


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0