Dagens Outfit!

Idag är det också jobb.. Usch, jag är så otroligt trött! Kan ju visserligen vara för att det är den 7:e dagen i rad jag jobbar och kanske inte är mästare på att lägga mig i tid.. :)
Men det är grymt jobbigt att gå trött hela dagarna! Skulle behöva några dygns sömn nu känner jag! men men.. det är bara att kämpa på, sömnen kommer när den kommer! ^^

Efter jobb blir det en snabbfika med en gammal kompis här i hemmakrokarna! Alltid mysigt med fika och nytt skvaller!

Idag rotade jag fram en enkel outfit, men försökte piffa upp den med en klar färg! Det tycker jag är jätte kul, att ta ngt super enkelt och göra det mer "glammigt" genom att bara tillsätta en liten liten grej med en riktigt lysande färg!

image698

HM-linne (present från mamsen, tack mamma!)

Byxor (Hmmm, dom är måååånga år gamla! Vet inte vilket märke det är ens. Tror att det är HM för typ hundra år sen. Har iaf sytt upp dom själv till 3/4 byxor. :)

Röda lack ballerinas, Ebay

Röd Kuvertväska i lack - Asos

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0