Dagens vill-ha-outfit!

Detta hade jag gärna velat ha på mig ikväll!

Älskar båt-modet! Marinblå är en underbar färg!

Skorna är från Asos, och ett par såna vill jag jätte gärna ha! Dom är tidlösa och är super snygga till ett par stuprör!!

Problemet är väl kanske mest att dom är krit vita och av tyg.. hmm.. ingen bra kombination för mig! ^^

Någon som vet nåt mer ställe man kan köpa ett par relativt billiga såna sneakers?

image916

Vita jeans - HM, 398kr
Vita sneakers - Asos, 298kr
Marin blå top - Asos, 238kr
Väska - Delias, 150kr


Väskan är sååå söt och billig! En sån hade jag också velat ha!

//L

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns sånna skor på bland annat wedins, spirit mm

2007-05-31 @ 19:12:13



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0