Dyra Vs. billiga!

Nu när studenten närmar sig med stormsteg så är affärerna fulla med en massa vita kläder, skor och accessoaren.. Vit är en otroligt fin och fräsch färg! Även om jag själv inte kan hålla ngt av mina kläder helt vita mer än en kvart högst :)

När M och jag var i stan sist så såg vi ett par super söta vita pumps på Din sko! Om jag hade tagit studenten detta året så hade jag tveklöst köpt dom! dom kostar 340 kr.

Jag såg när jag surfade på Asos hemsida att det finns en liknande sko där.. men dock hur mkt dyrare som helst! Dessa kostar 2235kr.

image497




image498

Jag tycker nästan att Din Sko´s pumps är sötare.. :)

//L

Kommentarer
Postat av: Socker

Svårt att säga vilket par som är snyggast. Jag gillar dem från Asos väldigt mkt, men dom ser lite väl stela ut. Båda är ju jättefina :-)!

2007-05-01 @ 23:25:44
URL: http://mooaa.blogg.se
Postat av: L

Ja, det tycker jag med! Dom ser jätte stela ut.. men för det priset så får man hoppas att dom är sköna att gå i iaf! ^^

2007-05-02 @ 12:09:48
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0