Dyrt Vs. Billigt!

Här kommer ännu en Dyrt Vs. Billigt! Denna gången är det om skor!

Som ni säkert märkt så är jag halvt galen i Asos sortiment! Älskar det mesta dom får in, för att inte bara snacka om skorna!

Jag hittade ett par skor som jag länge tittat efter på deras hemsida, svarta kilklackar som jag gillade.. Dock ser dom lite för höga ut och kanske till och med lite för klumpiga ut??

När jag sko-surfade lite igår så hittade jag den perfekta budgetvarianten av liknande skor! Gissa var? :) SKOPUNKTEN! :)

image869

 
Älskar Skopunkten! Bra priser och grymt snyggare skor än för bara några år sen!

Dessa kanske är lite för låga, men Asos är lite för höga.. så man får välja efter vad man prioriterar...

Jag hade iaf helt utan tvekan valt skorna från Skopunkten! Fatta att man får TRE par skor där för 100kr mindre än ett par av dom skorna på Asos! Yeah! (149 + 149 + tredje gratis^^)

Jag väljer helt klart Skopunkten!

//L

Kommentarer
Postat av: Johanna

Måste säga att jag tycker båda skorna är lika ful med tanke på att jag avskyr den klacken!

2007-05-29 @ 13:42:55
URL: http://johannasnaknasanning.blogg.se/
Postat av: Sarah

billigt.. jag gillar inte när sulan är i annan färg!!

2007-05-29 @ 13:43:00
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Josefin

Visst ar Skopunktens pris battre, men jag hade helt klart valt Asos skorna!

2007-05-29 @ 13:50:37
URL: http://josefinen.blogg.se
Postat av: L

Johanna - Ja, jag gillade inte kilklackar heller för ett år sen! Tyckte det såg så konstigt ut! ^^ Men nu har jag faktiskt börjat att gilla dom, så länge det inte ser för klumpigt ut! Vissa ser ju ut som man går på en tegelsten eller nåt! haha! Kram!
Sarah - Nej, jag gillar itne det heller! inte iaf när det skiljer så på färgerna som svart och beige! Det ser lite konstigt ut!
Josefin - Jag gillar också Asos-skorna men det är ngt som gör att dom ser lite klumpiga ut bara.. vet itne riktigt vad.. men visst, Skopunktens är inte världens snyggaste heller, lite högre klack hade itne skadat.. får väl leta efter ngt där mitt emellan istället ^^

2007-05-30 @ 22:14:00
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0