Eurovision song contest 2007

Lite Eurovision här nu tycker jag :D
Ja min åsikt om allt är att "eurovision tiden var en bra tid" för nu mera kommer vi inte ha nån mer chans att vinna.
Alla öst-länder röstar ju på varann!
Och jag vet att vi nordiska även gör det, men nu är alla nordiska länder sist på hela röstningslistan, vi borde ha en egen eurovision song contest ! =) nån som håller med?
Våra svängiga låtar blir nt hörda längre.

Serbiens låt kommer jag nt ens ihåg, sån katastrof tycker jag att det är att dom vann, förstår inte riktigt hur det kunde gå till så. Var det för att dom verklgien var schlageeer eller för att dom blivit självständiga som land precis? :P haha ja man kan undra.

Vad är er åsikt om det hela?
/M

Här är The ark igen iafl! För dom som vill kika igen :) Titta o njut

Och här är mina andra favorit-låtar ^^
Tyckte finlands bidrag hade så sjukt fina ögon!


Kommentarer
Postat av: michelito

Serbiens låt var äkta bra. skön låt, fint språk, bra text=) men håller med om att de suger när alla röstar på varandra för dem e grannländer, inte på hur bra låten är.. vi i väst kan starta en ny tävling istället:)

2007-05-14 @ 17:09:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0