Fler halsband!

Detta tråkiga väder har gjort att jag hållit mig inne så mkt jag kan idag.. lite tråkigt, men man kan ha mysigt hemma me!

Jag spelade lite piano, försökte mig på lite gitarrspel och pysslade lite halsband! Nu har jag gjort det, så imorrn får banne mig solen visa sig! :)

Jag lovade mamsen att försöka mig på ett apelsinhalsband, så mamma! Här har du det! Du får det på Lör! :)

Det blev gult över till en liten mini muffins me!

image667

image668

Nu blir det lite film-mys och glass!

//L

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Oj, vad glad jag blev när jag såg mitt "Apelsinhalsband" ser fram emot Lördag! Hoppas vi får det mysigt på vår schlagerkväll!!!!!
Tack Liza, Älskar Dig!!!!

2007-05-10 @ 20:15:32
Postat av: Josefine

Jättefina! Är det cernitlera du använder?

2007-05-11 @ 18:37:58
Postat av: L

Tack!! Va gulligt!! Ja, det är cernitlera jag använder. Det är faktiskt inte alls svårt! Leran är lätt att använda och ska bara in i ugnen en halvtimme när man är klar för att bakas hård! :)

2007-05-12 @ 16:31:32
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0