Förnya ett gammalt plagg!

Igår kände jag mig lite pysslig igen.. ^^

Hittade ett par gamla byxor som jag köpte på Gina Tricot förra året men aldrig använt.. Ni vet, ibland köper man kläder som egentligen vet att man aldrig kommer använda men för att dom är så billiga så måste man köpa dom.. :)

Aja, jag har nog aldrig ens provat byxorna sen den dagen jag och M var ute o köpte dom, tills igår.. Usch nej, dom har verkligen inte blivit snyggare.. haha!

Jag älskade tyget! Det var nog därför. Brun rutiga.. men formen på dom var konstig.. nån gubb-form med bootcut..

image541 

Kom på att jag ju kunde sy om dom till ett par byxor som jag kommer använda! Varför inte bara kapa av benet där dom börjar bli "gubbiga" och göra Cityshorts av dom? Sagt och gjort.. jag kapade dom och började sy..
Då jag knäckt den sista nålen till min symaskin så fick det bli för hand.. ojoj, va tråkigt!

Så här blev dom iaf! Och detta fick bli Dagens Outfit!

image543

Brun kofta - Bik Bok
Svart linne - HM
Bruna omsydda byxor - Gina Tricot och egen idé ^^
Bruna platta pumps - Skopunkten

Nu ska jag till stan med K, kolla lite kläder och fika i solen!

Ha en skön dag!


//L

Kommentarer
Postat av: Anna L

L,där finns en liten designer i dig o kläder,har jag alltid sagt, mycket snygga. Skulle kunna va köpta i vilken affär som helst.

puzz A

2007-05-03 @ 22:41:32
Postat av: L

Du är så söööt gumman!! Tack! :)

2007-05-05 @ 12:39:22
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0