Gårdagens shopping! :)

Det blev lite fynd igår när vi myste lite på stan! Orkade inte fota det igår, så jag tänkte visa det idag istället.. :)

Tyvärr har jag inte tid att ta på det, men jag ska prova det imorrn tänkte jag! Ja, idag har jag faktiskt liv och hundra grejer att göra för en gångs skull! haha!

image721

Klänningen är jätte fin! köpte den på Gina Tricot på rean, 74kr! Det är en stickad klänning med små guldknappar på ärmarna ovan på (syns inte på bilden). Jag älskar färgen, blooodröööd! ^^
Sen hade jag en gång ett par svarta leggings, men av ngn anledning har dom sprungit iväg nånstan.. hmm.. kan dom kanske ligga i K eller M´s garderob? haha! Aja.. ett par leggings på Gina tricot blev det också, 99kr. Jag köpte inte hel långa denna gång, dessa är knälånga. Det kändes lite mer somrigt :)

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0