Gårdagens spelning!

Oj, vilken kväll det var igår! mkt drinkar och mkt musik! Precis som det ska va!

Mitt huvud är kanske inte helt på top idag, men va sjutton! blir man bjuden på allt så tackar man ju inte nej! :)

Jag orkar inte ta på mig klänningen som jag hade på mig, men det var en helt vanlig knälång svart klänning och dessa accessoarerna hade jag till:

image839

Guldiga oversize kuvertväska från Bianco
Guldigt armband från Asos
Fjärilshalsband från Åhlens
Super fina leopard öronhängen som jag fick i present från Anna! Tack gumman! Du är bäst!
Mina nya guldiga pumps från Ebay

K och M kom också med två vänner och festade järnet! Så kul att ni kom!

Det drinkades mååånga skumma blåa drinkar ^^

image840

Idag händer det inte mkt.. Jag ska ta det jääätte lugnt och titta på finalen av American Idol och äta kebab täntke jag! :)

Ha en skön Lördag!

Kram L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0