Gardeobsrensning!

Usch.. finns det nåt tråkigare?

Ni som känner mig vet att när min garderob är nystädad så håller det max 3dgr! haha! Är det lönt att städa då?
Oj, vad jag önskade att man hade gener som tex städgalen eller ordningsam... för det är två egenskaper som jag verkligen inte har! ^^

image599

Aja.. ibland får man helt enkelt rensa bland alla kläder och kasta eller sälja det man inte vill ha.. Hur tråkigt det än är.. men oj, va skönt det är när det väl är gjort!

Så idag.. blir det en garderobsdag! Och det behövs!

Ska försöka sälja det jag inte går med elelr passar längre..

Först ut är mina älskade röda lackpumps! :( Jag älskar dom! Men jag får helt enkelt erkänna för mig själv att dom inte passar och aldrig har gjort.. :( så dom ska ut på Tradera..

image600


Solen skiner, det hade varit så mkt mysigare att bara ligga och sola.. ok, en liten stund.. det gör väl inget.. jag hinner med att städa också.. hoppas jag.. ^^

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0