Greys anatomy!

Ok.. K hade rätt! Jag är fast!

Nu när American Idol är avgjort :`( så var jag tvungen att hitta en annan sysselsättning när jag är rastlös (vilket händer rätt ofta) så jag lydde K´s råd och laddade ner första säsongen av Greys Anatomy..

image867


Den serien har aldrig riktigt tilltalat mig.. jag har tyckt att den verkar lite töntig.. men jag täntke att K hade ju rätt med The OC och fick mig fast även där.. så varför inte prova?

Sagt och gjort.. jag laddade ner och började titta.. Har redan sett tre avsnitt! hahaa! I´m stuck!

Nu orkar înte mina ögon mer..^^

Åååååh... denna låten är sååå bra! Keane med "Somewhere only we know" Den är verkligen en grymt bra låt!


 

Jag blev kär i den efter att söta Blake i American Idol sjungit den! Och han gjorde den grymt braaa!



Nej nu blir det lite soffmys!

//L

Kommentarer
Postat av: Anna L

JAAAAAA LIZA ,I KNEW IT...e den bästa serien av alla...välkommen till ännu en såpa hihi kram

2007-05-29 @ 10:54:16
Postat av: L

Ja! haha! Efter att du och Kim hade pratat så mkt om det var jag tcungen att ladda ner! Och den är ju sååå söt! :D

2007-05-30 @ 22:15:05
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0