Guld och glitter!

Åh, vad jag önskar att mina guldskor kommer innan Fredag! Vill så gärna inviga min nya oversize-kuvertväska!

Köpte den för ett tag sedan men har inte haft tillfälle att ha den med mig än! Till guldskor och guld-accessoarer är den ju perfekt!

Älskar väskan! Man får plats så otroligt mkt i den! Den är ju så stor! Jag får förutom smink, mobil och plånbok även plats med min mick och sladd! haha! Perfekt för en spelningskväll med andra ord! :)

Den finns också i svart på Bianco ock kostar bara 180kr!

image810

Måste bara planera in en dag på stan innan Fredag.. Hittar inte mina guldarmband! Det borde ju finnas billiga sådana på typ HM.

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0