Ibland går det.. och ibland inte.. ^^

Sarah Jessica Parker.. ojoj.. Som jag skrivit innan så är vi extrema Sex And The City-fans! Vi sitter bänkade varje natt kl tolv! haha! Och har säkert sett alla avsnitt flera ggr..

image550  image551

Carrie Bradshaw/ Sarah J Parker är en stilikon likt ingen annan! Vilken stil och klass hon bär upp alla kläder med.. Jepp, jag hade gärna bytat med henne en vecka eller två!

Hm.. ibland kan dock de stora ikonerna också vara blinda.. eller helt enkelt inte ha en bra dag..
Det sägs ju att det man har på sig kan berätta en hel del om personen i fråga samt humöret..

Jag vet inte riktigt hur Sarah J Parker kände sig dessa dagar! haha!

image552

Rött är fint.. Men Sarah, har du sett dig i spegeln!
Och rosor? Njae.. jag är lite allergisk mot det.. lite tantvarning för min del..
Visst Trenchcoats är inne.. men det mönstret? usch nej!

Vad tycker ni?

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0