Kändisnytt om Jessica Simpson!

Men Jessica Simpson.. för sjutton! Vad har hänt? Dessa bilderna togs för några dagar sedan på en releasefest i L.A.

Har du börjat bli orolig över din kändisstatus att du måste trycka boobsen upp i huvet på oss? ^^

image718


Det är så synd.. jag gillar verkligen Jessica! Hon har en sådan stil som ingen annan och hon är verkligen snygg! Men njae.. såna här outfits går fan bort!

Många kändisar verkar ta till såna här medel när dom börjar tvivla på sig själva.. "varför itne skapa rubriker?" Hm..

Ser hon inte läskig ut?? Jag tycker att hon ser ut som en skyltdocka eller iaf som en vaxdocka på nåt museum!
Hela hyn, håret och minerna är så stela, opersonliga och konstiga?? Usch nej! Man blir mindre sexig ju mer man försöker! Jag vill ha den varma jessica tillbaka med blont hår och ljus hy! Detta är bara skrämmande!

image719

//L


Ok.. när jag ändå är igång och visar skrämmande bilder kan jag ju förgylla er dag med denna! Tadaaaa!

image720

HAHAAA! Vem är han? Varför gör han detta och hur mkt får han i betalt?? Hahaaa!

Kommentarer
Postat av: Iz

Bra inlägg ;p Stämmer ju om något "Man blir mindre sexig ju mer man försöker! ", fan dagens bästa citat.

2007-05-16 @ 15:10:42
URL: http://ingastrmmesen.blogg.se
Postat av: L

Haha! Tack ^^ Jo, men så är det ju.. tycker jag! Ibland är det sexigaste ett par myskläder istället för en kortkort mini klänning! :) Kram L

2007-05-16 @ 15:45:55



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0