Min nya väska!

Jag måste visa min nya super söta väska!

image842


Fick den av söte Anna! Du är så go! Tack så jätte mkt!

Den är sååå himla fiin! Precis min stil! Den kommer gå varm hela sommaren! Tror även att K kommer tjata om att få låna den några ggr! ^^

Väskor är faktiskt det bästa jag vet att få! Jag älskar väskor men av någon anledning så har jag svårt att köpa det själv. Det är så mkt pengar på en gång, haha! Så mina favorit present är faktiskt väskor! Denna piffar ju upp vilken outfit som helst! en riktigt sommarsöt väska!

Åh, denna väska ska jag ha till midsommar!

Till denna skulle jag vilja ha detta på mig!

image843

Vita leggings från HM - 79kr
Sockersöt klänning från Forever21 - 200kr
vitt diadem från HM - 29kr
Röda kilklackar från Asos - 372kr
Min favorit väska från Kappahl

När man har en klar färg som tex röd, så tycker jag att man ska vara försiktig med att ha för mkt av den färgen. Det finaste är att låta färgen tala för sig och själv och låta den piffa upp en neutral färg som tex. vit!

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0