ojojoj lindsay!

image856
Jasså ännu en kändis krash :P Denna gången är det Lindsay Lohan som gjort det, även om hon gjort det några gånger innan.

Hur kan man krocka så mkt som alla skandalomsusade kändis tjejer gör? Är det för att dom är jagade av paparazzi's ? är det för att dom är höga på någonting (inte helt omöjligt), kör dom rattfulla (usch)? eller är dom bara stressade?

Känns som att dom inte tar lika stort allvar på vad som kan hända i trafiken och med andra människor när man kör så vårdslöst, och det är ju inte som att det är första gången. Kankse är det bara i Sverige som vi är så strikta med lagar om bilkörsel? nä det kan det inte vara, det hoppas jag inte iafl.
image857

Nä nog om dessa tråkiga nyheter :) nu ska jag ta mig en Loka Smultron och njuta utav det som är kvar av min söndag <3

Kram M

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0