Paris docka?

Ja, alltså.. jag kan förstå det där om att man gör dockor av kända figurer och så.. Men en docka av vår skandal omsusade prinsessa Paris Hilton? Njae... alltså det är väl ingen docka min unge hade fått i present direkt!
Har folk brist på fantasin eller får man pengar att skapa vad man vill för nuförtiden?

Särskilt om man skapar en figur efter en scen som spelar enbart på sex.. Hm, fast dockan kanske är till för oss vuxna? eller? Äh.. jag vet inte.. men lik är den iaf.. :)

Här är den riktiga scenen där vår kära Paris kråmar sig halvnaken på en bil, tvättar den sexigt med en svamp och samtidigt äter en hamburgare (??)

image674

Och här är barbiedockan:

image675

Haha! Man får ändå ha glimten i ögat när man ser på den! Den som gjorde den måste ha haft rätt kul iaf! ^^

//L

Kommentarer
Postat av: cecilia

haha, roligt:)

2007-05-11 @ 22:47:05
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: L

Jag vet! haha! Snacka om att ha för mkt tid över eller bara en jäkla fantasi! ^^

2007-05-12 @ 16:32:17
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0