Plankstek på Mando

Mando mando mandooo!
Herregud vad god mat dom har där!
Eftersom att det är "lill-lördag" så tänkte jag och mina systrar gå till lilla torg och äta plankstek!
Sagt och gjort!
Första gången jag ätit plankstek där och gud vad gott det var!
Ryggbiff, friterade lökringar, pommes, egengjord specialsås (bernaisås?), mixad sallad och en massa god dressingsåser till det! muuuums!

Det var nog något utav det godaste jag smakat på länge!
Det var även ett extra-erbjudande där. Om man äter plankstek där innan 17:30 mellan mån-tors så får man 40% rabbatt! En till anledning att prova det! :)

Satt där och pratade om utlandssemestrar och kläder ;) Allt var som vanligt! Tänkte på att jag nog skulle göra en packningslista snart och publicera på bloggen för folk som även ska utomlands som jag, alltid bra o se vad andra har så man inte glömmer det själv! :)

Här är lite foton ifrån Restaurangen! Titta o njut!

/M

http://www.mandosteakhouse.com/

Mando Steakhouse  
Skomakaregatan 4
211 34 Malmö
tel. 040-78 000

Öppet alla dagar!
Vardagar från kl. 11.30
Lördagar och Helgdagar från kl. 12.00

image895

image896

image897

image901

image899

image900

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0