Postpaket!

Idag fick jag hem en liten Avi från posten.. dom känner mig snart där nere så ofta som jag är där! haha!

Det var mitt smink som jag beställde från Ebay förra veckan!

Är jätte nöjd!

image866

Solpudret är jätte snyggt!! Der först lite mörkt ut, men har man en bra borste och bara tar ett par ggr så blir det jätte fint resultat!! Riktigt solbrun och fin! Och det var en riktigt stor burk me! Me like! :)

Men som M skrev tidigare så ska vi investera i en Australian spray.. Sen ska vi banne mig bli bruna som bara den i sommar!

Läppförstorings glansen... hmm.. ja, det var ju inte alls bra! men vad kan man förvänta sig för 20kr! :)
Egentligen ville jag bara ha en vanlig genomskinlig läppglans, men så såg jag denna sorten och provade!

Och ja.. nu har jag en helt vanlig genomskinlig läppglans! haha!

Det var ingen smak i det alls och verkade inte ett dugg.. Det var nån sorts menthol känsla som gjorde att det stack till lite i läpparna och "isade" lite i dom som när man tar på Tigerbalm, kanske vill dom försöka få en att tro att det faktiskt blev större läppar.. men nej.. inget hände!

Det gör inget.. jag fick iaf vad jag var ute efter först o främst, ett vanligt glans.. :) Och min favorit i läppförstoringsglansen är fortfarande "Too Faced Lipinjektion"!

Har skrivit ett inlägg om det innan, och det är verkligen ett förstoringsglans som funkar!

Nåja.. ett glans och ett solpuder för 40kr är inte illa det heller.. :)

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0