Presenter!

Det är alltid lika kul att fylla år! Man blir aldrig för gammal för presenter! ^^

Hade en jätte mysig födelsedag igår! Tack min söta familj! :)

Var lite trött efter att ha jobbat hela dagen så jag valde att ha en lugn dag. Jag bjöd hem min familj på lite kaka och kaffe och pratade en massa skit, som alltid när vi träffas ^^

Jag fick mestadels pengar, för det var det jag hade önskat mig! Så kan jag köpa vad jag själv vill ha! :)
Fast K och M vet alltid vad jag vill ha och jag fick en jäääätte fin klänning av dom! Tack gummor!

Älskar färgen! Den kommer gå varm heeela sommaren! Passar perfekt att bara dra på när man är på stranden och med ett glammigt skärp i midjan kan man ha den ute när man festar! Den perfekta klänningen alltså! Är lite ovan med tubklänningar, tror att jag flashar mig hela tiden! haha!

image864
Den finns att köpa på Vero Moda!
Jag vet att mina BH-band syns, men hittade inga genomskinliga och orkade inte leta! :)

//L

Kommentarer
Postat av: Thomas

Heeej!
Vilken tycker Du är Sveriges Finaste Stad??
(omröstning på TheGuide, lägg en röst varje dag!)

2007-05-28 @ 13:39:11
URL: http://www.theguide.nu
Postat av: Anna L

JAG TYCKER DU ÄR HUUUUR snygg som helst. och faktum är att det ser inte alls dumt ut med B-H under..så fin så.

2007-05-28 @ 14:43:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0