Pyssel, del 2 ^^ Halsband!!

Efter att ha kollat andra bloggar och hemsidor så fick jag lust att haka på trenden och göra lite egan halsband!

Jag har alltid velat ha ett jordgubbshalsband, men är för snål att handla det.. så jag tänkte att jag kanske kunde försöka mig på att knåda en egen.. ^^

Jag köpte lera på Panduro hobby och satte mig för att se om fantasin skulle flöda.. haha! Det gjorde den inte.. det är fan svårare än man tror att forma leran så som man vill.. ^^

Men.. efter lite om och men så hade jag lyckats göra lite hängen! Så här blev dom!

image589

Och så här stora är dom på:


image590

Nu är leran slut! Täntke gå in o handla mer, för detta var ju riktigt kul!
Köpte bara en kedja, för varför ha en till varje när man bara kan byta? Man får ju tänka snålt! :)

//L

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, dom där halsbanden är ju så söta. Var köps?

2007-07-30 @ 12:43:50
URL: http://missrockstar.blogg.se
Postat av: Anna

hej hej. ville bara fråga dej hur du får hängerna på dina urfina smycken att sitta där?... puss

2007-09-03 @ 05:03:40
URL: http://kickan.bloggspace.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0