Pysselkvällen del 1 - Nytt linne!

Haha... ok, det lät töntigt!

Som sagt, igår pysslade jag som bara den! Här är en av grejerna som blev klara..

Jag pratade för ett tag sedan om en T-shirt som jag blev kär i med trycket  "Die Brat Die".
Efter att ha letat ett tag så stod det klart att T-shirten för det första var svindyr och att den bara fanns i herrstorlekar..

Visserligen hade det inte spelat så stor roll om den hade funnits i tjejstorlekar, för 600kr för en T-shirt hade jag ändå inte lagt ut.. Det är ju liksom bara orden jag vill åt.. :)

Så.. Varför inte göra en själv? :)

Sagt och gjort.. jag köpte ett linne på HM, gick in på Panduro Hobby och skulle köpa sånt där "tryck papper" som man skriver ut från skrivaren och sen stryker på T-shirten.. men det var också skit dyrt! 140kr för tre papper.. nej, SÅ mkt vill jag inte ha den.. haha! Så jag köpte en textil-penna.. ^^

Dum som jag är så köpte jag ett ribbat linne! haha!.. ok.. hur lätt blir det då.. och skriva för hand? SÅ fin handstil har jag inte.. aja.. det tog ett tag och många hjärnceller arbetade.. me så här blev resultet! :)

Jag kan både vara rockare och mode-chick med en o samma tröja! haha!

image587

//L

Kommentarer
Postat av: SandraSandra

snyggt

2007-05-04 @ 16:05:37
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se
Postat av: L

Tack!! Tog en jäkla tid och pill för att få det rätt, men har man för mkt tid över och för lite att göra så varför inte göra ngt kreativt! haha!

2007-05-05 @ 12:38:06
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se
Postat av: Linus

Vart kan man köpa Die brat die tröjorna då :D ? vilken hemsida :) ? tack på förhand, snygg tröja btw :D

2007-08-19 @ 04:05:21



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0