Senaste Smink-köpen!

Igårkväll gjorde jag lite smink-inköp på Ebay! Smink kan man aldrig få för mkt av ^^

Jag köpte från s.k "Köp-nu auktioner" vilket innebär att jag köper det på samma sätt som all annan internet shopping.

Självklart är allt nytt, inplastat och oanvänt!

Detta är en tjej som driver sin "affär" med nytt smink och en massssa av det från Ebay och hon har sålt till över 21 000 nöjda kunder!

Iaf.. det blev inte jätte mkt shopping nu innan löning. Men jag behövde verkligen ett nytt solpuder för att fejka brännan lite till innan solen kommer ^^ Sen är mitt läppförstorings-glans också slut så jag testade en likadan från ett annat märke.. Ska bli spännande att se hur det är!

image760


Solpudret kostade 35kr (stor burk) och läppglanset kostade bara 24kr!

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0