Skotips!

Åh, vad jag älskar skor!! Jag har dock inte plats för så många fler här hemma.. Om vi har för litet eller jag har för många låter vi vara osagt.. haha!

Måste tipsa om en av mina favorit sidor på nätet som säljer skor!

Dom har sååå fina skor! Dom är billiga, och främst: frakten är sjukt billig! Jaaaa! Sånt gillas! ^^

Ofta hittar man jätte fina saker online, men med frakten blir det helt enkelt för mkt.. Som Asos t.ex. Dom har såå mkt fint som jag skulle vilja ha! Men frakten är ibland bara dödande!

Här kostar iaf frakten bara 29kr!! TJUGONIO KRONOR hur mkt man än handlar! Ojoj! Det är ju skit bra!

Priset per sko är inte heller dyrt och de flesta skor är gjorda av äkta skinn, och inte så mkt syntet som alla andra nätaffärer har.

Adressen är iaf: www.Have2have.se

Här är några av mina favorit skor! Jag älskar klassiska skor med högklack! Det finns inget sexigare och snyggare på en tjej! det piffar upp den enklaste klänningen eller jeansen!

image699

Dom svarta och dom röda kostar 498kr och dom vita kostar 350kr.

Sen har vi ju självklart vårens och sommarens stora mode.. The peepholes!

image700


Dom vita och röda med kilkack kostar 498kr och dom super snygga runa peepholesen kostar bara 350kr!

Varför inte gå ihopa några stycken och dela på den redan obefintliga frakten? :)

ÅH, jag vill verkligen ha ett par vita pumps! Det är så himla snyggt! särskillt till ett par ljusa jeans och ett vanligt ljust linne! Det är min största önskan just nu! Men får vänta lite.. har shoppat helt för mkt redan denna månad.. för se när det blir aktuellt.. :)

//L

Men visst hade denna enkla outfiten varit så himla fin just nu?? Vitt med ljust guld är så fint! Oversize kuvertväskan har jag iaf.. det är alltid en början.. :)

image701

Kuvertväska - Bianco, Jeans - Topshop, Linne - Forever21, Halsband - Asos, Skor - Have2have.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0