Sommarbyxor!

Ett av de mysigaste plaggen till sommaren och även våren måste vara linnebyxorna!

Jag älskar att ha på mig ett par svala, breda och mysiga linnebyxor! dom funkar både på dagen och till kvällen, till jobbet och till restaurangbesöket :)

Med ett enkelt linne och ett par ballerinas kan man lätt ha det på jobb, bekvämt och enkelt! Och med ett par guldiga "jesus-sandaler", ett guldigt halsband, stora ringa i öronen och en tubtop, funkar det även för kvällen!

Jag hade ett par vita fina linnebyxor en gång som jag köpte i Polen, men av ngn anledning hamnde dom i mammas garderob.. haha! Jag ska se om jag kan hitta några fina på Ebay istället! ^^

Jag äger ett par svarta med och dom har jag på mig ofta på jobb  nu när det inte är jätte varmt men ändå inte så kallt ute.

Här är ett par tips på billiga linnebyxor som man kan handla online!

image883

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0