Sommarens sötaste skor!

image833
jag e kär, jag e kär, jag e kär, jag e kär!

Så himla söta och sommriga skor!
Hade passat perfekt till ett par mörkblåa stuprör!

249 kr, skopunkten

men ack, har nt råd o lägga ut pengar på skor nu innan spanien :(
Kommer behöva mina sparade pengar till en massa mer "utlands"-nödvändiga grejjer, haha! Inte för ett par obekväma pumps! ^^

Var bara tvungen att tipsa om dessa!

Drömma att man har dom kan man ju alltid göra! ^^

förresten! hittade precis detta nytagna foto utav Angelina jolie ifrån filmfestivalen Cannes.
Herregud vad hon passar i gult!
GULT är den nya svart ^^

/M

image834

Kommentarer
Postat av: josieeme

gult är verkligen sommarfärgen nummer ett:)söta skor!

2007-05-24 @ 21:46:06
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0