Stress

Ni får ursäkta bloggandet idag :)

Hela dagen har bestått av ärenden, mattepluggning, arbeten och nationellaprov :)

Har varit mååånga timmar med ett par vänner på Möllevångstorget och intervjuat samt fotograferat torgets alla härliga små butiker till ett slut-arbete i skolan. Bilder kommer snart upp!
Var verkligen roligt att göra det, känndes som man var utomlands vissa stunder.

Citerar min kompis " - Man känner sig ibland som en turist i sitt eget land :)"

Nu ska jag fira min jobbiga dag med lite Ben&Jerrys med L och K

/M

image711

Kommentarer
Postat av: michelito

hahahah turist i min egen stad.. yes det känndes som det vid vissa tillfällen när dom inte fattade vårt språk ensengång..! suck

2007-05-17 @ 13:03:10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0