Vågar du?

Att leggings varit otroligt stort nu i ett år är det nog ingen som missat :)
Modet med de tighta byxorna fortsätter ett bra tag fram och letar sig fram i alla möjliga färger!

Det nya från tex American Apparel är Metallic-leggings. Ja, helt enkelt tex guld och silver skinande leggings.

image491

Jag vet inte vad jag ska tycka.. Personligen hade jag sett oehört dum ut i sådana! Vill inte ens föreställa mig! Jag hade sett ut som en stoppad korv eller nåt! haha!

Ja, på super smala människor funkar det ju, tycker jag på bilden iaf.. men.. tja.. nej, det går faktiskt bort för mig! Det känns för mkt på något sätt..

Vad tycker ni? Skulle ni våga?

image492

//L

Kommentarer
Postat av: Anna Lindahl

Håller med dig, jag skulle se ut som en kassler, haha...e coolt på vissa men då skall man vara suuuuuuper smal som du sa så jag säger NOPP.
Kramiz/A

2007-05-01 @ 19:19:00
Postat av: L

Haha! Ja, en kassler! Fan va ball.. men precis! Fy, tänk dig oss med varsin sådan på spelningen i helgen! Jag tar guld! ok.. vi skiter i det.. Hahaa!

2007-05-01 @ 22:23:44
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se
Postat av: Socker

ÄLSKAR den svarta jackan! Perfekt till de guldiga tightsen, men aa nää, jag vet inte riktigt om jag vågat.. ^^
´v

2007-05-01 @ 23:27:09
URL: http://mooaa.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0