Värsta Hunken!

Oj, va Ryan Seacrest i American Idol är snyyygg!! Jag gillar honom grymt mkt! Han ser sjukt bra ut och han vågar bjuda på sig själv! Den perfekta kombinationen!

Det går en massa rykten i USA om att Ryan skulle vara gay.. men va fan! Kan man inte som kille se bra ut, bry sig om hur man ser ut och klä sig snyggt utan att få gayrykten efter sig?

Jag menar, det är absolut inget fel med det, men dom har verkligen ingenting förutom det jag nämnde ovan som kan styrka det.. Det faktum att han har varit tillsammans med Teri Hatcher från Desperate Housewives säger ingenting? Hm..

Eller det faktum att han motsäger det hela tiden.. är han gay så säger han det när han är redo och är han inte det så får vi acceptera att det finns killar som bryr sig om sitt utseende och är otroligt söta utan att vara gay..

Jag är iaf hemligt kär i honom! ^^

image868

Fatta att han får 10 miljoner DOLLAR för att leda American Idol... DET är pengar det!

//L

Kommentarer
Postat av: Johanna

MUMS ;)

2007-05-29 @ 13:44:06
URL: http://johannasnaknasanning.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0