Vem bär den bäst?

image537
Vem bär den bäst?

Detta vita creme vita nattlinne som Mandy Moore och "okänd" kvinna bär har jag tyvärr ingen aning om designer eller andra kvinna.
Lite tråkigt men det e sånt man får ta när det ej står utskrivet någonstans :)

Aja det är kläderna som är det intressanta ändå! :D

Vem tycker ni bär den bäst?

Jag tycker nog tjejen till höger då hennes hud o frisyr passar väldigt bra.
Känns som att Mandy borde ha något mer färgrikt på sig istället. fast bara min åsikt.

/M

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker nog Mandy Moore bär upp den bäst! :D

2007-05-03 @ 11:36:36
URL: http://misszara.blogg.se
Postat av: Anonym

jag tycker det ser ut som sophia bush till höger. hon som spelar brooke i one tree hill

2007-05-04 @ 18:48:57
Postat av: Mikaela

Det är Sophia Bush till höger, det ser man =)

2007-06-05 @ 12:37:45
Postat av: M

jo man ser säkert det om man vet vem det e :P hihi

2007-06-05 @ 12:42:26
URL: http://threeofakind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0