Vilken kväll!

image844
ojojoj ni får ursäkta bildkvaliten! haha
Det blev nog förmånga "blåa" drinkar som L har skrivit om innan! :)

igår kom det ett oväntat besked från L. Hon skulle uppträda på Hipp's privata fest för ca 300 personer, såklart frågade hon om jag och K ville dit.

Såklart ville vi det! Man vill alltid se SoulAttic!

Vi fick komma dit med några vänninnor, så himla trevligt!
Fri bar (därav dom goda drinkarna ^^), suchi, världens bästa liveband med L och Anna!, hemligt gästframträdande (någon hiphop dansgrupp som tydligen är kända i malmö ^^ förlåt mig för att jag inte visste om det hehe) och en hel drös massa trevliga människor!

Soulattic var kvällens hit!
Ni måste se dom på Paddys någon gång! (ligger mitt emot hipp)

haha förresten när jag ändå är igång så måste jag ju nästan kommentera att han som höll i allting varit med i BigBrother då Carolina Gynning vann! Där ser man :)

/M

image845image846

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0