Vilken snygging!!

Ojoj, säger jag bara!! Vilken snygging!!

Adam Levine i Maroon 5 har inte bara en sjuuukt bra röst, både live och på skiva men att han är sjuuukt snygg gör inte saken sämre! :)

image758


Jag har alltid älskat deras låtar och deras första skiva går fortfarande varm här hemma med "Sunday Morning" haha!

Men min favorit låt över alla andra som nånsin gjorts på denna planet är absolut, "She Will Be Loved" Åhhhh! Jag DÖR när jag hör den!

Jag vet egentligen inte varför.. har inget speciellt kärt minne till den eller så.. men det är ngt som rör mig långt inne när den spelas!

Här är en live-version av den! VILKEN röst! Jag kan itne fatta hur man kan sjunga så bra live!

Ge mig honom! Jummy!! ^^



Vilken är er favorit låt genom tiderna?

//L

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0