1408

image3851


Lovade ju att ge en recension av filmen jag och min pojkvän såg häromdagen..

1408, en film baserad på Stephen Kings bok.

Måste säga att i början verkade det verkligen lovande! Jag hoppade till hela tiden, den var spännande och jag fick till och med blunda ett par gånger för att det blev för bra. ^^

Men sen ungefär 2/5 in i filmen så spårade allt ur tyckte jag. Den blev faktiskt riktigt dålig! Man förstod ingenting och allt blev bara en stor röra.. Man fick inte svar på något och den blev riktigt tråkig att titta på. Nej, denna filmen hade jag lugnt kunnat vara utan!

Nej, den får 2,5 stjärnor av 5 möjliga. Dom 2,5 är för att den var bra iaf i början :)

image3850

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: ida

Jag tyckte exakt samma sak! i början var den riktigt läskig och det hade kunnat bli en bra film, men sen sårade allt ur och man fattade inget :s haha . tack för en bra blogg :D, jag läser varje dag kram ida

2007-11-13 @ 19:04:25
Postat av: mamsen

Du vet att jag älskade skräckisar förr....men nu...nääää.....det e bara ruggit. Har det nåt med åldern att göra kanske?????.....Vet inte....men jag blir bara rädd nu!!!!
Kram Mamsen

2007-11-14 @ 22:09:07
URL: http://ninniegustafsson.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0