American Music Awards

The American Music Awards gick av stapeln igår och som vanligt är den ena kändisen snyggare än den andra :) Själv är jag mest intresserad över klädseln än om vem som faktiskt vann priserna.. ^^

Så här såg några av de största kändisarna ut på den stora galan:



Från vänster: Beyonce, Mary J Blige, Amanda Bynes, Fergie, Vansessa Hudsen, Alicia Keys, Rihanna och Nicole Scherzinger.

Min favorit är helt klart The Mighty Beyonce! Alltid lika glammig och snygg!

image3936

Den största besvikelsen måste jag säga är Nicole Scherzinger. En tråkig och formlös klänning..

Vem tycker du är bäst respektive sämst klädd?

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Joysan

Svårt att säga :o)...En del kläder är verkligen ful-snygga...

2007-11-19 @ 11:50:52
URL: http://www.rosagroda.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag tyckte att Rihannas och Nicoles klänning var riktigt fula. Jag gillar också Beyonces klänning.

2007-11-19 @ 14:39:10
URL: http://hannafialotta.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0