Anna Book Nonchalant?

image3838Gud vad jag stör mig på Anna book just nu i "Ranking the Stars" på femman.

Har man ställt upp på ett sånthär program så får man ta smällarna, man kan inte alltid få som man vill och även om man inte håller med alla åsikter och fördomar som folk har så har man ingen rätt att sitta och sura för sig själv och vara allmänt nonchalant.

Stör mig så mkt, det är inte första gången hon drar ner stämningen i programmet heller. Och flera minuter efter så surar hon fortfarande och applåderar inte när alla andra gör det åt helt andra saker? Är inte det lite hyffs? :S :)

Nä, är det ingen som håller med mig i detta?

/ My

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller såå me dej! Blir ju bara pinsamt när hon ska sitta och sura i hörnet för att tjejerna sätter henne längst ner på listan! Väx upp!

2007-11-11 @ 21:05:17
Postat av: Elin

Anna Book är ju den med de vettigaste kommentarerna! Den jag stör mig på är Josefin Craaford...

2007-11-11 @ 21:31:58
Postat av: My

Elin - Javisst har hon det men jag tycker det är dålig stil att sitta och tjura när hon inte ens var tvungen att ställa upp där. Det drar ner stämningen så mkt :)

2007-11-11 @ 21:34:31
URL: http://Threeofakind.blogg.se
Postat av: Elin

Ja visst har du rätt i det...men det är samtidigt lite underhållande att se på det där gnabbet! :-P

2007-11-11 @ 22:02:36
Postat av: My

Elin - Haha, ja precis. Kankse har hon fått betalt för att vara lite sur? Som ett Pr-Trick ^^ det vet man aldrig, haha!

2007-11-11 @ 22:07:07
URL: http://threeofakind.blogg.se
Postat av: ems

så kul när josefin hamnade
i mitten på listan "vem som går längst på första dejten" och anna gapar "men det är ju fel" störig men underhållande

2007-11-12 @ 10:45:46
Postat av: Elin

Bäst är ändå när snygg-Andreas dansar ;-)

2007-11-12 @ 14:59:29
Postat av: teta

håller helt med dig. kollade på det igår, hela programet blir jue deppigt pågrund av henne! alla skrattar medans hon är negativ redan från början för att inte allas listor är som hennes och så ska man höra henne hela tiden när hon bara har negativa saker att säga, usch :D

2007-11-12 @ 20:24:28
URL: http://teta.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0