Dagens!

Postat av: Linda

MER VIDEOR PÅ BLOGGEN :D skönaste på länge!

Ni är min startsida och har alltid något kul att dela med er av! livet i skåne verkar med humoristiskt och ödmjukt.. Inte ens j'mförbart med det dryga och självupptagna folket här i stockholm! Det jag önskar se i framtiden är designers systrarna från malmö.. nya stjärnskottet inom mode, märket Three of a kind! haha! You rule!



Jag var bara tvungen att publicera Linda's kommentar i ett helt eget inlägg! ^^

Efter en riktig pissedag som denna så kommer man hem och läser detta! Kan inte bli mycket bättre än såhär!
Dagens räddning!=D

Jag var så häääär nära på att köpa mig ett family-pack vaniljglass och men nu jäklar blir det inte så!

Jag talar för mina syskon nu när jag säger att vi är väldigt smickrade och glada! Tack! <3

Det ska bli fler videos absolut! och märket Threeofakind kommer i närmaste butik inom kort, haha!
Många Kramar My Liza och Kim

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0