Glocalnet



Åh, vad den låten är fin! Googlade runt lite för att få reda på vad låten heter samt artistnamnet.

Dock fick jag reda på att låten är special-skriven till Glocalnet och att det inte existerar någon fortsättning på låten.. Så synd! Hade gärnat velat ha den..

Trycket på en fortsättning till låten är väldigt stor så vem vet, en fullständig låt kanske är på väg?

Snacka om att lyckas som låtskrivare när det blir sån tryck på ett slutförande efter 30sekunders skrivande ^^

Artisten med den udnerbara rösten heter förövrigt Camela Leierth

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh jag tycker också att den är så fin! Hade gärna velat ha en fortsättning. Men jag får väl nöja mig med mitt 30 sekunders klipp på youtube. :)

2007-11-08 @ 13:35:49
URL: http://applepie.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0