GodMorgon

Hejsan hoppsan allihopa :)

Idag är det freeeeedag! äntligen!

Helgen blir lugn för mig. Jag ska åka upp till Småland och träffa min pojkvän och hans familj :)
Det sägs vara kallt och snöigt däruppe? Får nog dra på mig mina otroligt fräcka gummistövlar! dom funkar alltid!

Slutar tolv idag så det blir äta ute, hem, packa, beställa tågbiljett och sen sätta sig o vänta :)

Jag saknar på något sätt idyllen i Småland, granarna, tystnaden och den lugna atmosfären + Min pojkväns mamma's goda mat :)

Vet att hon läser detta, så passar på att hälsa till Lene! :)

Nu måste jag kila!
/ My

Kommentarer
Postat av: Lene

Tack snälla My. Välkommen hit. Ta varma kläder med dig för det är alldeles riktigt att det är snö o kallt. Kram

2007-11-16 @ 11:29:11
Postat av: Elin

Obs! - har du gummistövlar i snön kommer du med all sannoliket förfrysa tårna!

2007-11-16 @ 11:42:00
Postat av: Alicia

det stämmer bra att det är snöigt och kallt här, ta varma kläder och skor, för temperaturen ligger oftast på nollan eller under!

2007-11-16 @ 16:28:43
URL: http://liitenflicka.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0