Jul juuuuul

Nu sitter jag och laddar ner lite jul-låtar inför helgens jul-stök! Jag jobbar nu hela helgen så jag vill vara väl förberedd ^^

Kim, My och jag har haft en julskiva sedan 12år tillbaka som vi alltid lyssnar på vaaarje jul! Det är en Rock christmas-skiva som säkert inte skulle låta så julig för nån av er, haha. Men den är så barndom för oss och så himla jul som man kan bli!

image4128

Ej den på bild


Dock har vi gjort av med skivan i år :(

Nu sitter vi och försöker slå våra huvuden ihop för att komma på alla 12 låtar som fanns med samt de speciella artisterna.. det går framåt.. långsamt men säkert ^^^

Kram på er! Liza

image4130

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, julmusik

2007-11-30 @ 15:36:36
URL: http://sommarungen.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0