Klä dig som en Barbie?

Den kända Australiensiska klädes-designern Peter Alexander är i hetluften nu under jul. Han har designat ett gäng nattkläder för både kvinnor och män. Som modell använder han sig av Barbie-dockor. Eller ja, inte riktigta men dom ska föreställa. :)

image4073

Många blir hysteriska och och debatten kring Barbie-idealen är igång.

Äh, jag orkar inte blanda mig. Ja, jag tycker att Barbie-idealen är frukstansvärda och passar verkligen inte in i dagens samhälle med jag måste erkänna att jag tycker att bilderna är hus söta som helst! :) Stor eloge till modellen som faktiskt klarar av att fånga den där tomma dock-blicken och de stela rörelserna ^^

Får dock verkligen hoppas att kläderna är gjorda till vanliga kroppsformer och itne bara Barbies-former :)

Vad tycker ni?

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0