Lite julklappstips

Är det för tidigt med julklappstips?

Som jag nämnt innan så är jag i princip klar med mina julklappsinköp. Har några få kvar. Det är såå skönt att kunna slappna av nu och bara njuta av julen! :) Fast om jag ska vara ärlig så älskar jag att handla julklappar! Sitter och filar på de bästa klapparna och oftast är det riktigt bra grejer jag kommer på! ^^

Iaf.. nu kommer det första julklappstipset av många. Dessa otroligt söta inneskor hade jag gärna strosat runt i hemma. Sååå söta!

image4106

Finns att köpa på www.accessorize.se och de är ju riktigt billiga.

Sådär.. första tipset för i år var nu avklarat..

Kram Liza



OBS! Förlåt förlåt! såg att dom inte alls skickade till Sverige! En kompis till mig hade beställt lite saker därifrån men hon missade att säga att hennes syster bor där borta och att det då var adresserat till henne :S Sen la jag bara ihop två och två och tänkte att då adressen är en ".se"-adress så trodde jag att det skickades till Sverige :) Sorry! Men annars är det ändå ett julklappstips! Finns en hel drös på Ebay! :D Sök på sökord som t.ex.: knitted slippers eller slipper socks så hittar du en hel del! Kraam!



Kommentarer
Postat av: Maria

Ååh så sööta! :-)
Men, kan man beställa från Accessorize hit till Sverige? :-O Trodde bara de skickade till England och Irland...

Mvh/ Maria

2007-11-28 @ 14:48:16



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0