Louboutin´s nya skor

Jag tycker alltid att det är lika kul att kolla in nya designer-skor. Kommer aldrig nånsin att ha råd med ett par och även om jag skulle ha det så hade jag nog inte ödslat en månadslön på ett par skor.. Nej, man kan ha roligare än så :)


image3795

Dessa pumpsen från Louboutin är rätt udda. Ser ut som födelsedags-skor med present-utsmyckning. ^^ Inget jag hade velat ha faktiskt...

Och, ok att nitar är inne nu men på hela skon?

image3796
Sist men inte minst.. ett par pumps med inbyggda benvärmare! ^^ Säkert snyggt till rätt outfit men känns lite onödigt faktiskt..
image3797

Njae.. jag håller mig till mina från Skopunkten.. haha!

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0