Nyår

Redan nu börjar affärerna få in nyårs-blåsor och planering är i fullgång för många..

Själv har jag inte den blekaste aning om vad som händer den 31 December.. Har oftast inte det en vecka innan heller.. haha. Det som händer händer :)

En sak har jag iaf nästan alltid, en klänning! En nyårsblåsa är ett måste.. och helt så glammig som möjligt :)

image3853

Topshop har som vanligt så otroligt mkt snyggt och har en egen kategori för just nyårsklänningar.

Åh, vill ha allihopa!

image3854

Har ni planering för nyår redan?

Kram Liza


Kommentarer
Postat av: Elin

det blir middag med pojkvännen som ska komma upp till mig i Umeå. Sedan hoppas jag att vi får kyssas under något fyverkeri vid tolvslaget! ;)

2007-11-13 @ 17:30:34
Postat av: Nadde

Ååååh! Nu är det festtider. Och inte nog med det fyller 75% av alla mina närmaste vänner i november-december. Snacka om att man blir pank i januari....

2007-11-13 @ 17:58:17
URL: http://glamourskvaller.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0