Onsdag

Är hemma nu efter en riktigt mysig dag (som vanligt) med systrarna. :)

Mycket prat, skratt, skvaller, god fika och lite shopping! Perfekt!

Vi stannade och myste lite på vår nya favorit-fik - Waynes Coffee! Hur mysigt som helst, varm känsla inomhus, stora fönster att titta på ut och god fika! Idag provade vi på den som ligger vid Stor torget.

Jag tog en varm toast med ost&skinka samt sallad och Kim&My tog vars en Bagel. Mums!

image4005

Tog en snabb sväng hem till dom och sen vid 20:00  var jag tvungen att börja dra mig hemåt då jag hade en hungrig pojkvän väntandes ^^

Gick faktiskt den 20minuters långa färden hem, det ni! Brukar alltid vara lat och ta bussen men idag kände jag mig hurtig! :) Det var dock riktigt kallt och jag hade inga vantar då jag tappat min ena :(

En omtänksam liten Kimme-syster som man har så smög hon in i köket, tog fram en take-away mugg och värmde lite Chai-te åt mig på färden så att jag inte skulle frysa. Naw, min älskling! tack! :D

Dålig bild - togs i mörkret med en dålig kamera på mobilen :)


image4006


Nu blir det bara lite kväll, lite tv och sen sängen då jag ska jobba imorgon!

ha en skön kväll!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: ANNA L

GUMMAN ;)???

Du menar ONSDAG VA :)hihihi..jag va helt inställd på TORSDAG jag me när jag läste, men insåg snabbt att det kan inte stämma då jag är ledig fredag..vilket tyvärrrr inte är imon då hihi
kramz

2007-11-21 @ 22:28:50
URL: http://enoka.mikamusik.se
Postat av: Mysan

Va gott de där såg ut! :) Man blir riktigt hungrig ^^,

2007-11-21 @ 23:13:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0