Saco-Mässan

image4124

Som jag skrev igår så var jag på en mässa för alla treor i hela Malmö :)

Det var en Saco-mässa vilket betyder att informatörer om olika högskolor finns samlade i små stånd i hela mässlokalen för att få en att bli intresserad att börja på just deras skola efter gymnasiet.

Jag kände mig som en kändis när jag gick där och folk näst intill drog i en för att man skulle visa dem uppmärksamhet.
Jag blir lite arg när jag ser alla trick som de använder för att locka en, ex nybakta bullar, godis, tuggumi, klubbor, pennor etc

Visst tog jag godiset när jag stod vid stånd men det var dock inte pga godiset som jag ställde mig där och verkade intresserad ^^

Tog lite blad ifrån Bartenderskolor, au pair, studera i Usa, fashion i Paris o.s.v

Se om det blir något utav det senare i livet!

/ My

Kommentarer
Postat av: stina

Studera i USA rekomenderar jag verkligen.. jag var utbytesstudent i usa på high school och det var det bästa jag någonsin gjort.. väldigt roligt och väldigt utvecklande. jag åkte med de som du fått au-pair katalogen från.. de är jätteseriösa och bryr sig om en när men e borta..

2007-11-30 @ 09:32:55
URL: http://contaqt.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0