Shopping

Det är inte så mkt shopping på bloggen tycker jag ^^

Anledningen för mig är att jag är i fullt sjå att köpa julklappar åt mina systrar! Har redan handlar 6 st julklappar till dom var och dom är så klockrena! Precis vad dom önskar sig och saker dom inte visste att dom önskade sig.. haha. I År har jag faktiskt lyckats att pricka de perfekta juklapparna..

image3870

Vill visa nuuuu! Det är så långt till jul ju :/

Aja, jag får hålla ut! Då vi ska fira julafton på Lille Julafton i år (Då mamma är tvungen att jobba hela julafton) så kan jag iaf visa bilder på grejerna en dag tidigare än jag trodde! :)

Mammas julklapp är jag riiiktigt nöjd med! Har nog aldrig varit så nöjd med en julklapp till henne som nu! Hon kommer bli sååå glad! (Hej, mamma! :) )

Har ni börjat julhandla än eller är det bara jag som är tokig nog? ^^

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: ANNA L

Hej gumms!!

nej du är inte tokig ALLS ;)...jag e precis likadannn:)
Är oxå igång. Brännde nästan hela OKTB lön på julklappar denna månaden, o värre kommer det bli denna med. Jag e likadan, finns ju inget roligare än att handla julklappar o julpyssla...
Jag vill med att alla skall öppna nuuuu...Mamma o kängan är jag med riktigt nöjda med, en sån rå om sig julklapp..de har inte önskat sig den men de kommer bli skitglada :)
Å har den perfekta julklappen t micke , men måste vänta t nästa månad, hoppas den finns kvar...Gör den antagligen INTE :/ ...MEN MEN
HA DET BÄST, Vi syns ju strax innan :)Får vi julklapps skvallra
kram

2007-11-14 @ 13:59:09
URL: http://enoka.mikamusik.se
Postat av: ANNA L

måste bara göra ett tillägg hihi ;)
Varför skall man vänta in i det sista, Tänk Liza som vi kan luta oss tillbax när alla andra julstressare, Vi kan bara njuta av julens goda ;)
Dricka glögg o lyssna på Bing Crosby på vinyl till och med ;)O ha en underbar känsla i magen att vi slipper ge oss ut i rushen o veta att du har dina perfekta klappar t de nära o kära....
Puss igen
A

2007-11-14 @ 15:22:05
URL: http://enoka.mikamusik.se
Postat av: Liza

Anna - Gumman! Eller hur?? Det komemr bli såå skönt att ha alla klappar klara när hela Malmö för jul-panik om några veckor. hihi. Då kan vi njuta av att vi faktiskt var först och säkert funnit dom bästa fynden.. :) puss!

2007-11-14 @ 19:48:12
URL: http://www.ThreeOfAKind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0