Student 08

image3760

Student student student!

Idag har det varit möss-provning och beställning för vår framtida student! *WIHO*
Mitt enda mål var att iafl få en mössa + visselpipa, that's it!
Så mycket pengar dom försöker blåsa ungdomar på med alla sina varor ex student-kondom? student-skor? student-penna? student-badlakan och flipflops?

Jag trodde jag kom billigt undan men det gjorde jag ändå inte i slutändan ^^

Köpte ett såkallat "tjejpaket" som innehöll :
1 studentmössa
1 visselpipa
1 champagne-glas
1 student penna
= 349 :-


sedan graverade jag in mitt namn, årtal och klassbeteckning också som gick på runt 129 :-
(det är ju ett måste)

och ändå blev slutsumman på 478 :-

hmmmmm... aja det får det väl gå på *mumel* haha!
Hade jag tagit och ingravetat mitt namn i champagneglaset + baksidan av mössan o massa annat onödigt så kostade det ännu mer. Man blir nästan sur!

Hade varit kul o ha vår skolas "pin" på mössan men det blev alldelles för dyrt till (kolla bild). Så fräck med ett filmredskap som motiv!

image3762
image3759
image3761

/ My

Kommentarer
Postat av: Noleime

Funderar på att gå Medie linjen på ljud och Bild skolan eller It Media gymnasiet, är media linje något du rekomenderar?

2007-11-07 @ 16:37:48
URL: http://www.noleime.blogg.se
Postat av: Lisa

Bara min mössa gick på 595:- ju :O

2007-11-07 @ 16:48:04
URL: http://lisawalker.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0