Världens mysigaste 18 årspresent!

image3751

Min pojkvän är nog den mest fina människa jag stött på :)

Som 18 årspresent bjuder han mig på ett romantiskt weekend-paket på det fyrstjärniga hotellet Savoy i Malmö.

Paketet inehåller bland annat :
mysiga morgonrockar, badtofflor, badkulor, röda rosor, 1/2 flaska champagne samt fruktkorg och choklad.
Dagen efter serveras en härlig frukostbuffé.
Och som pricken över i:et ska han bjuda mig på resturang vart jag än vill äta :)


image3752
(undra om det är dessa chokladen? hihi)

En helg på detta mysiga hotell med min älskling,
så mysigt vi kommer ha det!

Man kunde inte bli mer glad över en present än detta!
En riktig avkopplingshelg, precis vad jag behöver!

TACK Älskling!

/ My

Kommentarer
Postat av: My

åååh, vad härligt! :D

2007-11-06 @ 14:54:37
URL: http://lilija.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0